MORC MC51 Serie 3/2 Solenoide d'azione diretta a prova di esplosione 1/4″

Breve descrizione:

Valvula Solenoide Serie MC51 I prudutti di a serie MC51 sò valvole solenoidi fabbricate da a cumpagnia MORC.Ci sò decine di tippi di prudutti per furnisce l'utilizatori cù diverse occasioni.A serie MC51 hè una valvula solenoide pneumatica operata da pilotu, per esse aduprata in u cuntrollu di commutazione di valvola pneumatica.


Detail di u produttu

Tags di u produttu

Caratteristichi

■ Adupratu per u cuntrollu di l'attuatore unicu, una larga gamma di pressione di travagliu, senza differenza minima di pressione operativa.

■ L'anelli rider in PTFE è i sigilli PTFE pieni di grafite riducenu l'attrito è eliminanu l'aderenza.

■ I bobine utilizati in l'armature metalliche anu materiale d'insulazione di classe F.

■ Disegnu di bassa putenza.

■ Normalmente apertu è nurmalmente chjusu hè universale.

MORC MC51 Serie 3/2 Solenoide d'azione diretta antideflagrante 1/4″
MORC MC51 Serie 3/2 Solenoide d'azione diretta antideflagrante 1/4″

Parametri tecnichi

Model No.

MC51

Tensione

DC: 24 V; AC: 220 V

Cunsumu d'energia

24VDC: 3.6W; 220VAC: 5.5VA

Classe d'isolamentu

Classe F

Mediu di travagliu

Aria, Gas inerte, Acqua, Oil

Pressione differenziale

0 ~ 1,0 MPa

Portu fluidu

G1/4, NPT1/4

Cunnessione elettrica

NPT1/2,M20*1.5,G1/2

Température ambiante.

-20~70℃/-40~80℃

A prova di esplosione

ExdbIICT6Gb;ExtbIIICT85℃Db

Prutezzione di ingressu

IP67

Installazione

Tubi

Rate di flussu

7,5 LPM

Materiale di u corpu

Ottone o 316L

Perchè sceglie noi?

Introducendu a Valvula Solenoide Serie MC51, un must per ogni industria chì cerca un cuntrollu precisu è efficiente di l'apertura è a chjusa di e valvole pneumatiche.Pruduciutu da MORC, sta serie hà decine di tippi di prudutti, chì sò apposta per scuntrà diverse occasioni.

Morc MC-22 Serie Auto/Manuale Drain NPT1/4 G1/4 Régulateur de filtre à air

Cù a serie MC51, l'utilizatori ponu prufittà di i vantaghji di una valvula solenoide pneumatica pilotata, chì hè ideale per cuntrullà l'attuatori à azione unica.Havi un largu intervallu di pressione operativa è ùn esige micca una pressione differenziale operativa minima per un rendiment ottimali.

Una di e caratteristiche eccezziunali di a vàlvula solenoide di a Serie MC51 hè u so anellu di salvezza di PTFE è u sigillu PTFE pienu di grafite.Stu disignu riduce in modu efficace l'attrito è elimina ogni pussibilità di appiccicà, assicurendu un funziunamentu di a valvula liscia senza alcunu strappi.

Morc MC-22 Serie Auto/Manuale Drain NPT1/4 G1/4 Régulateur de filtre à air

In quantu à a sicurità, a serie MC51 hè dotata di bobine in case metalliche cù insulazione di Classe F.Stu disignu di bassa putenza rende sicuru d'utilizà in una varietà di applicazioni industriali mantenendu un altu livellu di efficienza energetica.

A valvula hè versatile è hè dispunibule in l'opzioni normalmente apertu è nurmale chjusu.Questa flessibilità assicura chì pò esse usata in diverse applicazioni, facendu un preziosu aghjuntu à qualsiasi prucessu industriale.

Morc MC-22 Serie Auto/Manuale Drain NPT1/4 G1/4 Régulateur de filtre à air

In generale, a valvula solenoide di a serie MC51 hè un pruduttu di qualità chì assicura un rendimentu affidabile è efficiente.Hè durable, faciule d'installà è esige un mantenimentu minimu, facendu un investimentu eccellente per ogni industria.Cù u so largu intervallu di pressione di funziunamentu, u disignu di cunsumu bassu di energia è l'opzioni flessibili, sta valvula hè un must-have in ogni ambiente industriale.


  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi